18 maart 2013

MY LIFE IN PIXELS


Ja! Ik ben superblij dat er in Europa geen dieren proeven meer mogen plaatsvinden om make up te testen! Deze week tekende ik de petitie in de Body Shop om ervoor te zorgen dat dit ook wereldwijd niet meer toegestaan zal zijn! Steun jij het Happy Bunny initiatief ook? In de Body Shop kun je de petitie tekenen en een foto maken met deze geinige konijnen oortjes.



Na Jean Paul Gaultier is nu Marc Jacobs aan de beurt met een design voor de Limited Edition Coca Cola Light flesjes. De drie verschillende flesjes die elk een andere periode vertegenwoordigen zijn los te verkrijgen of in een exclusieve Sparkling Together collectors box bij de Bijenkorf.



Nog meer leuks gevonden op de huishoud afdeling. Deze kekke badsponsjes zien er zo verschrikkelijk schattig uit. De prijs is iets minder schattig, de badspons kost 9,95 maar staat desalniettemin prachtig in de badkamer.



Eerder dit jaar kwam ik een stand van José Eber tegen, maar besloot dit keer mijn krullen onder handen te laten nemen door één van haar vertegenwoordigers. Ik ben niet echt van mening dat de krultang van José mijn krullen écht definieerde. Wel ben ik erg te spreken over de krullen die het maakt op steil haar. Vergelijkbaar met een Charlie's Angel (en dan bedoel ik de echte Angels á la Farah Fawcett. Een musthave die ik graag cadeau zou willen krijgen. Aangezien ik bijna jarig ben. Hint.



Iedereen heeft deze foto natuurlijk al gemaakt en daarom kon ik niet ontbreken. Red man voor de Expo in de koopgoot in Rotterdam.



Ben je op zoek naar aparte zonnebrillen? Dan ben je bij Claire's aan het juiste adres! Mijn collega Kelly heeft een wel heel fraai model op.



Van de week ging ik uit eten met mijn moeder. Zo leuk, mother and daughter time! Ze nam me mee op sleeptouw naar dit ge-wel-di-ge restaurant.


La Bodeguita, een spaans restaurant, ligt overigens op deze prachtige locatie verstopt in de binnenstad van Den Haag.


De menukaart doorbladeren en genieten van mijn signature drink.


Met als resultaat een overheerlijk stukje zalm op mijn bord! Genieten!


Deze foto doet dit kunstwerk absoluut geen eer aan. De inrichting van La Bodeguita is erg huiselijk en zó mooi. Ik vind dit restaurant een absolute aanrader voor een romantisch diner of lekker een avondje tafelen met je vriendinnen!


Na het eten bezocht ik samen met familie de show In Zeer Goede Staat van comediant Roué Verveer. Een must see voor jong en oud die van heel hard lachen houden!


The man himself on stage!


De week werd afgesloten met een avondje stappen met mijn vriendin Jeany! Wij ontdekten dit tentje, De Rijn,  op het Rembrandtplein in Amsterdam.


Stampvol op de zaterdag avond met hippe mensen die een drankje drinken voor het uitgaan, onder het genot van minimal house muziek.


Een perfecte afsluiter van de week en cocktails konden dus niet ontbreken! Mijn favoriet: Amaretto Sour

Tot volgende week!


Geen opmerkingen: