Who runs the world? Beyoncé! Dat 2013 haar jaar wordt, bleek al toen ze haar comeback maakte tijdens de Superbowl begin februari dit jaar. Vlak daarna kondigde zij ook gelijk haar nieuwe wereldtour aan.
De superster tekende afgelopen jaar een deal met Pepsi en verzekert zichzelf daarmee met een bedrag van maar liefst vijf-tig miljoen dollar!
Beyoncé zal in tv spotjes te zien zijn, op billboards, en haar gezicht zal worden bedrukt op limited edition blikjes Pepsi. Deze blikjes zullen overigens vanaf deze maand in Europa te verkrijgen zijn!
De blonde vixen heeft een goeie deal te pakken! Zo maakt zij niet alleen reclame voor het merk, maar Pepsi is ook de hoofdsponsor voor haar wereld tournee en zal investeren in persoonlijke creatieve doelen, die niet gerelateerd hoeven te zijn aan Pepsi zelf. Denk bijvoorbeeld aan nieuwe creaties voor concerten, videoclips en foto shoots.
Ik denk dat ik Pepsi één dezer dagen even een mailtje stuur. Ik zou het namelijk ook voor 49 miljoen dollar wel willen doen. Geen probleem.
Wat vind jij van Beyoncé's miljoenen deal?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten