25 maart 2013

MY LIFE IN PIXELS

 

Deze week ontving ik een uitnodiging voor het Fashion Track evenement in Rotterdam. Zó leuk! Verder hielp ik mee tijdens de PrijzenCircus bij Sephora, genoeg om jullie te laten zien dus!



De week begon met een rustige lunch bij Havana. Een plek waar ik zelf in de eerste instantie misschien niet zo snel naar binnen zou stappen om iets te gaan eten. De lunch kreeg ik cadeau van mijn moeder, en bleek een absoluut aangename verrassing!


Ik bestelde een Burrito met kip, friet en salade en stond versteld van de authentieke mexicaanse smaak! Mocht je ooit besluiten bij Havana te willen lunchen, dan raad ik je aan dit heerlijke gerecht een keer uit te proberen!


De cocktails waren er ook een groot succes! Links: Banana Colada, rechts: Coconut Kiss!


Deze foto kreeg ik van de week toegestuurd door mijn vriendinnetje Lotte. Wat een geweldig nieuws! Binnenkort kunnen we de Primark verwachten in Zoetermeer! Lekker dichtbij en goed bereikbaar met de Randstad Rail. Mijn portemonee is er niet zo blij mee, maar IK kan niet wachten! Thanks for sharing, Lot!


Bij Sephora was het afgelopen week een gekkenhuis! Vanwege de bizar grote kortingen, leek het net een groot, maar gezellig kippenhok. Ik mocht meehelpen via mijn vriendinnetje Yara en bekeek hier nog even de final touches in de spiegel, want als vertegenwoordiger moet je er natuurlijk tip top verzorgd uitzien. Wimpers. Check. Nagellak. Check. Rode lipstick. Check. Good to go!


Werken voor Sephora was een slecht idee. Ik werd er namelijk extreem hebberig van. Ik wilde letterlijk alles hebben. Ik heb de hele dag aan de luchtjes gesnuffeld tussen alle vragen van de klanten door. Meest gestelde vraag: "Welke kleur foundation denk je dat het beste bij mijn huidskleur past?" Ik ben na twee dagen werken, expert in passende foundation adviseren!


Wat ik echt heel erg kikke vond, was deze brow bar van Benefit. Je kunt hier je wenkbrauwen laten waxen, epileren en/of kleuren. Ook is er een optie om je wimpers te laten doen. Fun!


In het weekend veranderde de shop in een ware club! Deze twee DJ's verzorgden de muziek en lieten alle klanten EN personeel uit hun dak gaan op heerlijke house deuntjes!


Nog even op de foto voordat ik naar het volgende event moest! Een uitgeputte Yara en ik aan het einde van de werkdag.


Zo! Op naar de Fashion Track Fashion Show, gelukkig maar op vijf minuten loopafstand in Rotterdam. Het Fashion Track evenement werd speciaal gehouden ter heropening van de Van Oldebarneveltstraat



Goed ontvangst! VIP bandje en glas prosecco. Detail: De wijnflessen die als vaas dienen! Like!


De show werd gehouden in twee RET trams. De gemeente Rotterdam legde speciaal voor het event het lijnnennet een poosje stil.


Fred van Leer sprak de boel allemaal aan elkaar! Leuke vent vind ik het en lekker spontaan.



Na afloop werden we verwend met cupcakes van Alice In Cakeland. Zo schattig! En tijdens de borrel erna kon je genieten van cocktails. Van de show heb ik helaas geen foto's. Ja, die heb ik wel, maar de tram was zo smal, dat de kwaliteit van de foto's helaas niet erg geweldig was. Al met al, leuk event, al had ik misschien dus beter buiten de tram moeten staan voor wat leuke shots!

Ben benieuwd wat voor leuks we deze week gaan beleven!

Tot volgende week..


Geen opmerkingen: