25 maart 2013

SEPHORA'S ULTIMATE MUSTHAVES + WINACTIE


Het is PrijzenCircus in de V&D en dat betekent dat je nog heel snel NU je favoriete Sephora producten in kunt slaan voor zeer aantrekkelijke prijzen! Zo geldt er bijvoorbeeld een korting van 21% op de gehele parfum range, koop je alle make up producten van het merk Sephora (foundation en primers uitgezonderd) voor maar liefst 5 euro en krijg je 50% korting op het tweede product van andere make up merken als Chanel, Dior en Yves Saint Laurent.


Mijn favorieten heb ik deze week nog voor een leuk prijsje op de kop weten te tikken en deel ik hier met jullie! Ook heb ik een onwijs leuke winactie aan mijn shop review gekoppeld!



Sephora Outrageous Volume Mascara € 18,00  € 5,00


Deze mascara heeft een heel fijn borsteltje met puntig uiteinde zodat al je haartjes mee worden gepakt bij het aanbrengen. De flacon is ziet er niet alleen prachtig en extreem luxueus uit, maar is ook beschermd tegen lekkage door middel van een klik-systeem bij het sluiten. De verkoopster beschreef dit als "een mascara die elke vrouw in haar tas zou moeten hebben!"


Make Up Forever Rouge Artist Intense Color Lipstick No.39 € 22,40



Een mooi perzik achtig kleurtje voor de lente! Vrij mat, waar ik overigens van houd, maar ook heel mooi met een lichte lipgloss eroverheen.



Urban Decay Heavy Metal Glitter Eyeliner € 21,00


Wie mij kent, weet dat ik van glitters houd en al helemaal wanneer dat in eye liner vorm komt. De Heavy Metal Glitter Eyeliner van Urban Decay zijn sprankelend en vallen zódanig op dat je er de hele dag complimenten over krijgt! Voor de ultieme rock chick look - liet ik mij vertellen - kun je het beste eerst één laag aanbrengen, deze op laten drogen en daarna nog een laag aanbrengen! Mijn favoriete kleuren: Distortion (links) en Stagedive (rechts).


Too Faced Starry-Eyed Liquid Eyeliner € 20,30 € 14,20



A girl can never have too much glitters en daarom kocht ik ook deze eye catchers van het merk Too Faced. Ditmaal: Drunk Dial (links), Super Freak (midden) en Ooh & Aah (rechts).

Bij het shoppen heb ik een extra artikel voor één van jullie meegenomen. And guess what?! Je kunt de Drunk Dial eyeliner van Too Faced hier winnen!



Hoe kun je meedoen?
  • Verplicht: LIKE de Kotton Kandy Facebook pagina, SHARE het winactie bericht en laat hieronder een comment achter dat je meedoet. (Als je de Facebook pagina al eerder hebt geliked betekent dit niet dat je ook automatisch meedoet.)
  • Niet verplicht, maar wel hartstikke leuk: Tweet het volgende bericht: ”Ik maak kans op de Too Faced "Drunk Dial" eyeliner via @KottonKandyCom! #WinActie #TooFaced

Deze winactie loopt tot en met 8 April. De prijswinnaar wordt bekend gemaakt op 9 April.


Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Wat is jouw favoriete Sephora product? Laat het me hieronder weten in een comment!





1 opmerking:

Anoniem zei

leuke actie zeg ^_^

heb je geliked op FB en het berichtje geshared & en het berichtje getweet.